Dienstag, 3. Januar 2012

Tina´s wordless wednesday # 23


december in germany


wenn ihr neu seid, clickt auf ... / if you are a newbee click on ... 
*alles über ww - all about ww


einen schönen wortlosen mittwoch wünscht euch  


Tina ♥

*



Kommentare:

  1. Das ist ja schön liebe Tina und ich habe etwas fertig, werde ich dann morgen hier verlinken.

    GLg Marianne ♥

    AntwortenLöschen
  2. Hi Tina,
    The picture is so beautiful! The flowers look almost like Christmas lights. I am happy to participate in your linky party and have the button on my Blog. All the best for 2012!
    Judy

    AntwortenLöschen
  3. Beautiful and bright picture, I love seeing these promising buds. Here we have had today a spring day almost.

    AntwortenLöschen
  4. Cool..Like it:)It is beautiful!!!!



    Visiting for Wordless Wednesday!

    Here's my share- hope you can stop by:)

    http://www.mommys4seasonsjourney.com/2012/01/wordless-wednesday-the-sky-clouds-and-trees.html

    AntwortenLöschen
  5. Meine Güte, das sieht ja aus, als ob die ersten Knospen da sind. Wunderschön!
    Wünsche Dir noch ein schönes neues Jahr!

    Liebe Grüße,
    Verena

    AntwortenLöschen
  6. Your meme has been added to the list of photo linkies at Link Rink.

    AntwortenLöschen
  7. Lovely. I like the comment above that compared them to Christmas lights.
    Happy New Year and Happy Wordless WEdnesday

    AntwortenLöschen
  8. That doesn't look like December to me. Great shot!

    AntwortenLöschen
  9. The yellow in that photo is so pretty! It really stands out.

    AntwortenLöschen
  10. So nun auch in Deutschland die Knospen im Winter kommen .... sehr interessant! Hier haben wir unsere kälteste Tag noch, und ich glaube nicht, dass wir keine Knospen für vier Monate zu sehen. Dank für das Teilen dieses schöne Foto. Ich hoffe, dass Sie zu Beginn des neuen Jahres genießen!

    AntwortenLöschen
  11. Such a different scene than here in Australia!!
    Happy WW and thanks for hosting :)

    AntwortenLöschen
  12. Frühling..doll was da schon ist oder nie verschwunden ist,wie NORMAL.
    LG vom katerchen

    AntwortenLöschen
  13. Hallo Tina,
    ja, bei uns ist die Natur ihrer Zeit auch weit voraus... wir haben Aprilwetter heute (siehe mein Projektfoto) und unsere Tulpen sind schon gut 5 cm aus der Erde...

    Liebe Grüße, Josie

    AntwortenLöschen
  14. new folower from wordless wed..pls follow back...beautiful picture!

    AntwortenLöschen
  15. Lovely photo! Found you on Aquariann's blog.

    AntwortenLöschen
  16. Hey! Found you through the Wordless Wednesday and am a New Follower! Loved reading through your blog.
    Stop by my blog and follow back :)
    http://www.the-not-so-desperate-chef-wife.com
    Thanks and happy new year!
    Krista

    AntwortenLöschen
  17. Beautiful posts, pleased to have found your site.

    AntwortenLöschen
  18. I enjoy this pictures, nice shot.

    AntwortenLöschen

Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.